Anne Korkiakoski

Anne Korkiakoski

Markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen

Anne Korkiakoski on työskennellyt erilaisissa markkinointi- ja viestintätehtävissä noin 30 vuotta, mm. Elisan ja KONE Oyj:n entisenä markkinointi- ja viestintäjohtaja sekä mainostoimisto EuroRSCG:n Suomen ja Pohjoismaiden johtajana. Tällä hetkellä hän toimii hallitusammattilaisena kahdeksassa eri organisaatiossa. Anne puhuu brändäyksen, hinnoittelun sekä kaupallistamisen merkityksestä suomalaisten yritysten liikevaihdon sekä kansantalouden kasvattajana.

 

 
Cormac Walsh

Cormac Walsh

Data Science -johtaja,
Annalect

Cormac on Data Science-johtaja ja analytiikan ammattilainen, jolta löytyy laaja asiantuntemus lisäarvoa tuottavien ja olemassa olevia tarjoomaportfolioita hyödyntävien ratkaisujen rakentamisesta teknologia- ja konsultointiyrityksissä. Cormacilla on vahva maine asiakastyytyväisyyden tärkeyden ymmärtävänä tiimin- ja kyvykkyyksien rakentajana ja on kuulemma ihan hauska nörtiksi.

 

 
markus_nieminen.jpg

Markus Nieminen

Luova johtaja,
TBWA\Helsinki

Markus Nieminen on modernin markkinoinnin suunnittelija, jolla on myös kokemusta mainostoimiston perustamisesta ja johtamisesta. Nykyään hän vastaa TBWA\Helsinki mainostoimistossa Disruption Live -yksikön johtamisesta ja luovasta työstä.

 

 
Tommi Tervanen

Tommi Tervanen

Toimitusjohtaja,
Kotipizza Group

Tommi Tervanen nosti perinteisen pizzaketjun pikaruokaketjujen joukosta moderniksi fast casual -konseptiksi, joka panostaa tuoreisiin, vastuullisesti tuotettuihin raaka-aineisiin. Heinäkuussa 2015 Kotipizza Group listautui Helsingin pörssin päälistalle ensimmäisenä suomalaisena franchising-ketjuna. Tommin sydän pamppailee yrittäjyyden ja vastuullisen liiketoiminnan puolesta.

 

 

 
Timo Kiuru

Timo Kiuru

Luova johtaja,
The Unthinkable

Timo Kiuru on kansainvälisesti palkittu luova johtaja sekä The Unthinkable -konsulttiyrityksen ja Alwaysvaluelove.com -hyväntekeväisyysbrändin perustaja. Nuoresta iästään huolimatta hän on ehtinyt työskennellä kansainvälisesti mm. Samsungin, McLarenin, Cosmopolitanin ja KPMG:n kanssa. Timo teos tapahtumamarkkinoinnin suunnittelusta oli maailman ensimmäinen lajiaan ja saatavilla jo 51 eri maassa. Amerikkalainen Connect Corporate -lehti valitsi Kiurun, ainoana eurooppalaisena, maailman 40 vaikutusvaltaisimman alle 40-vuotiaan joukkoon kokemuksellisen markkinoinnin saralla.

 

 
Aki Linnanahde

Tapahtuman juontaa

Aki Linnanahde

Aki Linnanahde on palkittu media-alan moniottelija ja Radio Novan aamu -ohjelman toinen juontaja. Hänet tunnetaan parhaiten palkitusta Heikelä-Linnanahde Korporaatio ja Enbuske ja Linnanahde Crew -aamuohjelmista sekä television Enbuske ja Linnanahde -talk showsta. Aki on vastannut suomalaisten viihteestä myös Mestareiden mestari ja Tuomas Enbuske Talk Show -ohjelmien sekä MTV Median jääkiekkotarjonnan tuottajana.